Odnowienie podpisu elektronicznego

Certyfikat ważny 2 lata    195 zł + 23% VAT

(Dojazd i wdrożenie w cenie na terenie Wrocławia – inne lokalizacje po uzgodnieniu)

Odnawiamy wszystkie podpisy elektroniczne!

Zestaw zawiera:

– Karta kryptograficzna ważna 2 lata;
– Weryfikacja tożsamości Subskrybenta;
– Personalizacja zestawu z podpisem elektronicznym;
– Instalacja aplikacji na wskazanej pokazowej stacji roboczej;
– Krótkie szkolenie z obsługi aplikacji PEM-HEART;
– Instalacja certyfikatu z programem PŁATNIK na pokazowej stacji roboczej;
– Instrukcja obsługi certyfikatu wysyłana na maila.

Przykładowe zastosowanie bezpiecznego podpisu elektronicznego

  • Kontakty z ZUS-em drogą elektroniczną
  • Nadawanie mocy prawnej dokumentom w kontaktach przez Internet
  • Geodezja
  • Pozyskiwanie wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS)
  • Podpisywanie urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej,
  • Składanie e-deklaracji podatkowych (www.e-deklaracje.gov.pl),
  • Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej,
  • Wystawianie faktur w formie elektronicznej,
  • Uczestniczenie w aukcjach i przetargach elektronicznych (np. www.e-przetarg.pl),
  • Podpisywanie raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF),
  • Zgłaszanie drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do GIODO,
  • Składanie e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Kontakt:

tel. kom. 506 37 28 28

lub
info@podpiselektroniczny.net.pl